نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تجلیل از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۹۲۱۴
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تجلیل از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای خراسان رضوی
مراسم تقدیر از پهلوانان زورخانه‌ای خراسان رضوی در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، از پهلوانان و قهرمانان زورخانه‌ای استان خراسان رضوی تجلیل شد. در این مراسم که با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و نیز رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی برگزار شد، ورزشکاران ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جوایزی را به پاس زحمات و تلاش‌هایشان در سال‌های اخیر، دریافت کردند.

هاشمی جواهری: رسیدن به قهرمانی آسان نیست

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان این مراسم با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت: درخشش دوباره پهلوان میرزاپور در مسابقات کشور برای ما قابل تقدیر بود و خوشحالیک که یک بار دیگر بازوبند پهلوانی به خراسان آمد.

هاشمی جواهری در ادامه افزود: رسیدن به قهرمانی آسان نیست. کسانی که ورزش قهرمانی کرده‌اند، به‌خوبی این را می‌دانند که ورزشکار در این سطح افزون بر توان بدنی مناسب باید از آمادگی ذهنی خوبی نیز برخوردار باشد. قهرمانی توأم با حفظ آرامش و صبوری است.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور جامعه ورزشی در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: حضور پرشور و پررنگ همه آحاد جامعه در این راهپیمایی امنیت کشور را تأمین می‌کند. جامعه ورزشی نیز همانند روال هر سال با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و رهبری تجدید میثاق می‌کند.

شوشتری: حفظ پهلوانی و اخلاق جوانمردی از کسب قهرمانی مهم‌تر است

رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی نیز ضمن تبریک قهرمانی پهلوان احمد میرزاپور در مسابقات کشتی پهلوانی کشور، گفت: انقلاب ما ثمره خون هزار شهید است و برای حفظ مملکت، خاک، آیین و نام امیرالمؤمنین(ع) باید تلاش کنیم.

فرج‌الله شوشتری در ادامه افزود: پهلوانی و اسطوره‌سازی در فرهنگ ما از اهمیتی بسزا برخوردار بوده، اما حفظ این پهلوانی مهم‌تر است. وی با اشاره به اینکه قهرمان‌شدن همه مسیر نیست، گفت: زمانی که ورزشکاری به قهرمانی می‌رسد، از آن به بعد است که پهلوانی‌اش آغاز می‌شود و رفتار، کردار و منش او اهمیت پیدا می‌کند. وی تأکید کرد: یک پهلوان باید حضورش موجب آرامش و امنیت جامعه شود و بتواند الگوی مؤثری برای نسل جوان بعد از خودش باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->